Search:

Type: Posts; User: Taiga

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: IM back

    by Taiga
    Replies
    3
    Views
    911

    that was my brother ^^.

    that was my brother ^^.
  2. Thread: IM back

    by Taiga
    Replies
    3
    Views
    911

    IM back

    My brother was playin for a while now im back. Can anyone get my old stats back please. Maybe help with new game changes ??:aws:
  3. Replies
    23
    Views
    11,451

    WAIT WUT!!! Hes in asc3nd??? SaylorTwift sucks......

    WAIT WUT!!! Hes in asc3nd??? SaylorTwift sucks... Kikced me for trapping and feeds a lot almost every game.:nc:
  4. Replies
    13
    Views
    2,234

    YES. I WANT CHICKEN POT PIE SANDWICH. :aws:

    YES. I WANT CHICKEN POT PIE SANDWICH. :aws:
  5. Replies
    5
    Views
    1,411

    I FUCKING KNEW IT. I TRAPPED WITH HIM HE SEEMED...

    I FUCKING KNEW IT. I TRAPPED WITH HIM HE SEEMED COOL. BUT THEN HE GOT ZEALOT AND STARTED FINDING EVERYONE AND RIGHT WHEN I CAME TO TRAP HIM HE CLOAKED AND KILLED ME. :mad:
  6. Replies
    106
    Views
    32,290

    haven't hopped in a game of pvz 3 yet ( cuz of...

    haven't hopped in a game of pvz 3 yet ( cuz of school), but tell me are there new rewards and skins?
  7. Replies
    11
    Views
    3,864

    Lol yes. Aristocrat. -Mega scale

    Lol yes. Aristocrat. -Mega scale
  8. Replies
    7
    Views
    2,043

    You need to join EG clan.:aws:

    You need to join EG clan.:aws:
  9. Replies
    11
    Views
    3,864

    More skins and rewards

    As the title says, I think there should be more skins and rewards. Reaching level 45, I feel as if there is only name left. In my opinion, eco build should be put in and new skins plus rewards.:aws:
  10. Replies
    4
    Views
    1,829

    Mercs are now gone....... So are the extra miner...

    Mercs are now gone....... So are the extra miner things :( Mercs gone was a good thing though for the game as a whole.
  11. Replies
    7
    Views
    1,739

    Yeah, Ive played with him a couple times. After...

    Yeah, Ive played with him a couple times. After gen ma, all he does is make 1 ultra miner, up his wall, build automines so he can up his wall even more and only has a t11 at 30 minute mark..... :mad:
  12. Replies
    1
    Views
    976

    Never. Say never

    Never. Say never
  13. Nice ideas!

    Nice ideas!
  14. Replies
    5
    Views
    1,364

    Ikr, Crimson. Probe is just broken. One has to be...

    Ikr, Crimson. Probe is just broken. One has to be very high rank/skill zealot to essentially win half of the time
    .:nc:
  15. Yeah. Stop spamming thread. My cap lock broken.

    Yeah. Stop spamming thread. My cap lock broken.
  16. Replies
    9
    Views
    2,274

    ......... D- rank zealots do this.

    ......... D- rank zealots do this.
  17. Replies
    17
    Views
    3,398

    This is absolute crap. 2500 health at base got...

    This is absolute crap. 2500 health at base got killed by mercenary level 5. Had just fed 7400. :mad::mad:
  18. Thread: Probes vs Probes

    by Taiga
    Replies
    10
    Views
    2,305

    LUCKY BUTTS. I was sleeping didn't get to try it...

    LUCKY BUTTS. I was sleeping didn't get to try it out. :(
  19. Replies
    29
    Views
    8,507

    So, no replay? I always like long high level...

    So, no replay? I always like long high level zealot games and wall traps.:aws:
  20. Replies
    63
    Views
    13,964

    :aws::aws: Derf lol.

    :aws::aws: Derf lol.
  21. Um, did you try and edit your file?? If you did,...

    Um, did you try and edit your file?? If you did, SHAME ON YOU.
  22. Thread: PvZ elite clan

    by Taiga
    Replies
    120
    Views
    37,167

    Wtf is this. Louis Vuiton handbags? Flag as spam...

    Wtf is this. Louis Vuiton handbags? Flag as spam :huh:
  23. Replies
    22
    Views
    4,771

    Shit my d- probe d- zealot don't cut it.:manul:

    Shit my d- probe d- zealot don't cut it.:manul:
  24. HA! Para Lol.

    HA! Para Lol.
  25. Replies
    3
    Views
    1,484

    LOL I wall trapped ACR and beat him.

    LOL I wall trapped ACR and beat him.
Results 1 to 25 of 126
Page 1 of 6 1 2 3 4

Sites of interest to users of Arcade!